مطالب برگزیده

استفاده از تلگرام در ویندوز (به همراه لینک دانلود)

نحوه رمز گذاشتن برای تلگرام دسکتاپ

جلوگیری از دانلود خودکار تلگرام ویندوز

آموزش نصب V2rayng برای اندروید (به همراه لینک دانلود)

استفاده از Chatgpt در ویندوز بدون فیلتر شکن

پاک کردن کش مرورگر

پاک کردن کش مرورگر
آنچه در این مطلب می خوانید:

همه مرورگرها دارای دکمه پاک کردن کش مرورگر “clear cache” هستند. پیدا کردن این دکمه در برخی از مرورگرها راحت تر از دیگر مرورگرها است. با زدن آن دکمه تمام فایل های کش شما پاک می شود. در ادامه روش پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم را آموزش خواهیم داد.  

پاک کردن کش فایرفاکس

با پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس تمامی اطلاعات مربوط به کوکی ها و داده های ذخیره شده از سایت ها(تصاویر و اسکریپت ها و …) از حافظه کش فایرفاکس پاک خواهد شد. در ویدیویی که در ادامه قرارداده شده روش پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس، روش پاک کردن History در مرورگر فایرفاکس و روش پاک کردن پسورد در مرورگر فایرفاکس را مشاهده خواهید کرد.

پاک کردن History فایرفاکس

هنگام پاک کردن هیستوری فایرفاکس، با فعال کردن تیک تمام گزینه ها اطلاعات زیادی از جمله تمام سابقه مرور سایت ها، اطلاعات وارد شده در فرم ها، تمام سابقه جستجو در موتورهای جستجو، تنظیمات سفارشی سایت ها، کوکی ها، تمام سابقه دانلودها، حساب کاربری های لوگین شده و داده های آفلاین سایت های بازدید شده پاک خواهند شد.

پاک کردن پسورد در فایرفاکس

با پاک کردن اطلاعات حساب های کاربری ذخیره شده مربوط به سایت های بازدید شده در مرورگر فایرفاکس، تمامی نام کاربری ها و پسورد های ذخیره شده از فایرفاکس حذف خواهند شد.  

پاک کردن کش کروم

با پاک کردن کش مرورگر گوگل کروم در حالت Advanced و با فعال کردن تیک تمامی گزینه ها ازجمله اطلاعات مربوط به کوکی ها، سابقه مرور سایت ها و جستجو در موتورهای جستجو، اطلاعات وارد شده در فرم ها، تنظیمات سفارشی سازی سایت ها، تمام سابقه دانلودها و تمام حساب های کاربری ذخیره شده پاک خواهند شد. در ویدیویی که در ادامه قرارداده شده روش پاک کردن کش مرورگر کروم، روش پاک کردن History در مرورگر کروم و روش پاک کردن پسورد در مرورگر کروم را مشاهده خواهید کرد.  

پاک کردن History کروم

دقت داشته باشید که اگر در هنگام پاک کردن کش مرورگر کروم چه در حالت Advanced و چه در حالت Basic اگر تیک گزینه Browsing History (تاریخچه جستجو) را فعال کرده باشید، تمامی هیستوری مرورگر کروم پاک خواهد شد. در ویدئوی فوق روش پاک کردن Chrome History آموزش داده شده است.

پاک کردن پسورد در کروم

با پاک کردن اطلاعات حساب های کاربری ذخیره شده مربوط به سایت های بازدید شده در مرورگر chrome، تمامی نام کاربری ها و پسورد های ذخیره شده از کروم حذف خواهند شد. همچنین در هنگام پاک کردن کش کروم در حالت Advanced اگر تیک گزینه Password and other sign-in data را فعال کرده باشید تمامی حساب های کاربری و پسوردهای ذخیره شده در کروم پاک خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *