مطالب برگزیده

استفاده از تلگرام در ویندوز (به همراه لینک دانلود)

نحوه رمز گذاشتن برای تلگرام دسکتاپ

جلوگیری از دانلود خودکار تلگرام ویندوز

آموزش نصب V2rayng برای اندروید (به همراه لینک دانلود)

استفاده از Chatgpt در ویندوز بدون فیلتر شکن

نصب V2rayng برای اندروید (به همراه لینک دانلود)

آموزش نصب V2rayng برای اندروید
آنچه در این مطلب می خوانید:

اگر می خواهید دیگر ماهانه هزینه ای بابت خرید اشتراک VPN پرداخت نکنید آموزش نصب V2rayng برای اندروید را مشاهده کنید تا به راحتی با استفاده از VPN رایگان در گوشی موبایل خود به اینترنت بدون فیلتر دسترسی پیدا کنید.

در مطلب دیگری نحوه استفاده از V2ray در ویندوز به همراه دانلود و نصب V2ray ویندوز را آموزش داده ایم.

دانلود v2rayng برای اندروید

با کلیک بر روی لینک دانلود V2rayng برای اندروید می توانید آخرین نسخه V2rayng اندروید را دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. بعد از دانلود نسخه اندروید V2ray جهت مشاهده آموزش نحوه نصب و راه اندازی V2rayng اندروید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

آموزش نصب V2rayng برای اندروید

اگر به دنبال یک فیلتر شکن رایگان برای اندروید هستید می توانید فیلترشکن رایگان V2ray را دانلود و روی گوشی موبایل خود نصب کنید و با وارد کردن کانفیگ سرورهای رایگان VLees یا VMess به فیلترشکن V2rayng اندروید از اینترنت بدون فیلتر بهره ببرید.

در ویدئوی زیر آموزش نصب V2rayng برای اندروید را به طور کامل می توانید مشاهده کنید. در این ویدئو خواهید دید که به راحتی می توانید از اکانت رایگان فیلترشکن V2rayng که در خیلی از کانال های تلگرامی و وب سایت ها ارائه می شود استفاده کنید. البته ناگفته نماند این اکانت های رایگان V2rayng اندروید دارای محدودیت های مشخصی هستند.

اگر به دنبال فیلتر شکن رایگان برای گوشی سامسونگ ، فیلتر شکن رایگان برای گوشی شیائومی ، فیلتر شکن رایگان برای گوشی هواوی و حتی فیلتر شکن رایگان برای گوشی آیفون هستید، می توانید از V2rayng در همه این گوشی ها استفاده کنید.

نحوه استفاده از V2rayng در اندروید

در این قسمت از آموزش نصب V2rayng برای اندروید میرسیم به نحوه استفاده از V2rayng در اندروید و همانطور که در ویدئوی فوق مشاهده کردید بعد از نصب v2rayng در گوشی اندروید خود باید اکانت های رایگان V2rayng را از کانال های تلگرامی یا سایت هایی که این کانفیگ های رایگان V2rayng اندروید را ارائه می دهند، بگیرید و در V2rayng اندروید وارد کنید.

برای وارد کردن کانفیگ های رایگان V2rayng بهتر است کانفیگ را از کانال تلگرام یا سایت کپی کنید که با این کار کانفیگ درون کلیپ برد ویندوز قرار می گیرد و درون برنامه V2rayng اندروید بر روی علامت + در قسمت بالا کلیک کنید و از منوی ظاهر شده گزینه “Import config from Clipboard” را انتخاب کنید. با این کار کانفیگ رایگان v2rayng کپی شده که در کلیپ برد ویندوز قرار دارد به برنامه v2rayng اندروید منتقل می شود(ایمپورت می شود).

استفاده از V2rayng در اندروید

سپس برای اتصال به سرور V2rayng باید بر روی کلید V در پایین صفحه کلیک کنید تا اتصال انجام شود.

روش استفاده از V2rayng در اندروید

در صورتی که اتصال با موفقیت انجام شود در پایین صفحه برنامه V2rayng وضعیت از Not connected به Connected تغییر می کند و دکمه V از خاکستری به سبز تغییر می کند.

می توانید برای تست اتصال بر روی گزینه Connected, tap to check connection ضربه بزنید تا تست اتصال شروع شود که با این حال وضعیت به …Testing تغییر می کند. اگر اتصال برقرار باشد پیغام Success: HTTP Connection took xxxms را نمایش می دهد که مدت زمان پاسخ گویی سرور V2rayng را به میلی ثانیه نشان می دهد.

با کمک آموزش نصب V2rayng برای اندروید دیگر نیازی به خرید و نصب VPN های گوناگون ندارید و می توانید از این VPN رایگان اندروید استفاده کنید.

امیدوارم که از این آموزش نصب V2rayng برای اندروید بهره برده باشید. لطفا اگر از این آموزش استفاده کردید حتما نظر خود را برای ما در همین صفحه کامنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *